Thursday, November 10, 2005

opening ceremony

hohohho.. guess what.. aku dah ada blog skang.. MY own blog.. asyek baca blog org.. apabarang.. skang ada blog sendiri.. d only problem is i dunt know to write like other people.. i'm just not good at it.. tp aku peduli apa.. since this is MY blog.. i can write anything i want in my own way.. TAK SUKE JANGAN BACA.. byk lagi kerja korang boleh buat besides baca blog aku... esp yg kat ofis tuu.. syoohh.. syoooh.. tp kalau baca so then korang boleh kutuk2 blog aku.. best gak cenggitu.. tafaddol masykurah.. then kalau aku kebetulan rajin kite boleh balas membalas kutuk mengutuk.. baru aa aku rajin sket nak update blog aku.. hahahahaha.. its gonna be fun i guess.. izzit?? ahhh.. whutthahell.. gua buat apa gua punya suke.. lu buat apa lu suke.. fair enuf rite??

olrite..
maka dgn nama Allah yg maha penyayang lagi maha pengasih..saya meRASMIkan... pembukaan blog saya sendiri..
whooaahhhh... <-- suare maiden 'mr perfect'
pheeewwwiiitt.. <-- suara nyad 'mr malaysian idol'
pheewwwiittt... <-- suara todd 'shall we'
i love u amy <-- gurls' voices (tp tatau sape.. yg pasti nya ramai)
thank u.. thank u.. since blog ni tersangat laa baru.. maka sila beri tunjuk ajar aight.. sebarang kritikan membina atau tidak membina amat dialu2 kan..
untuk memeriahkan lagi majlis, di jemput Wings & Silentnoise utk menghiburkan kite dgn sebuah lagu.. BLOG PENAKA.. lagu asal Bazooka Penaka (Wings) yg kini di edit oleh Silentnoise..

BLOG PENAKA
Blog aku

Peluru aku
Berjuang aku tentang kepuraan
Belati aku
Semangat aku
Berjuang aku tentang hipokrasi

Lu persis musang berbulu ayam
Bertuhan syaitan serakah penaka
Lu lah dedalu di batang nafsu
Bertopeng handsome tanpa harga diri ( rasa malu )

Janganlah lu overacting
Lu terover berlagak ( kuasa )

Lu sudah terlupa
Taraf lu cuma
Pembaca blog
Pelawat tak diundang

Jangan lu lupa
Ini blog aku
Belati aku

Aku menentang
Jangan lu lupa
Ini blog aku
Belati aku
Aku menentang
Jangan lu lupa ini blog aku belati aku
Aku menentang
Jangan lu lupa ini blog aku
Belati aku

Ooo ini blog aku
Belati aku
Aku menentang
Blog aku
Belati aku
Aku menentang
Blog Penaka

p/s: selepas majlis perasmian nii.. anda semua dijemput hadir ke dewan serbaguna Gong Kapas utk menikmati sedikit juadah (sponsored by Jalan-jalan Cari Makan)
a'ah.. one more thing.. nak kasik credit kat kat sume blog yg pernah aku baca.. u inspired me.. dan dapatkan album triple trouble (silentnoise, wings & search) salam.. jaa..


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wohohoh power aa abg amy kite nih :d amyyy!! i lap u!!!! ahahhah pewwwiittt!!!

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

tahaniah kpd saudara bai atas pembukaan rasmi blognya.. semoga dgn kemunculan sulung blog ini akan memeriahkan kehidupan kawan kawan sekelian.. jgn lupa publish citer2 hangat dan panas... yg erotis juga dialu alukan yek.. amy.. u r my inspiration... haahahaha

2:27 PM  
Blogger amysilentnoise said...

thank you guys.. i lap u too mdn.. mahu yg erotis?? sabar oj.. nanti muncul aa yg erotis bile dah tibe mase super sangap

2:43 PM  

Post a Comment

<< Home