Thursday, November 10, 2005

taffaddol masykurah

owwhh.. aku teringat sthing aa.. nak ajak korang dtg open house kat umah aku.. bkn umah aku aa.. umah atuk aku.. kat kuala terengganu... walaupon aku x rase ramai org akan baca kat sini (in fact cam xder org jer), tp nak tulis gak sbb aku rase bosan kat office x der kerja.. cool gak ada blog nii.. hahahahhaa.. so barang siapa yg mau datang.. sile2.. yg kenal ataupon yg x kenal bley datang.. yg x kenal datang ngan member2 so korang x bosan.. yg kenal dtg ngan member2 gak.. so korang x bosan.. yg x kenal dtg makan2 pas2 balek aa.. nak cuci pinggan pon cool gak.. yg kenal dtg jgn makan jer beb.. tegur aku gak..
ok.. here's the details
time:8.30-10.30
date: 10/11/05 (thursday)
venue: 1252A Jln Ibrahim
21100 kuala trg, trg
(umah atuk aku in case korang pernah dtg)
menu: dtg dulu, menu blakang citer..
aku sebenarnyer cam mengharap giler ada member2 datang walaupon adalah perkara impossible.. plg logik pon member2 kat kerteh.. tu pon bkn sume dah balek kerteh.. ada beraper kerat jer kat kerteh tu.. nak harapkan member2 kat kt nii.. ajak boleh.. dtg blom tentu.. x rapat lagi... yg rapat pon adalah 2-3 org kot.. yg aku perasan rapat.. (buat2 sedey so ramai sket dtg).. ni asyek2 melayan tetamu yg x dikenali tp sume buat2 kenal..
'ni anak saper eh.. cam slalu nampak jer..' <-- blueek.. ko x pernah nampak aku laa cibai.. aku blk ganu setaun skali.. cam selalu is definitely a lie.. nak ckp jumper kat kl lagi laa ko tipoo.. dah tua2 nak menipu lagi.. tanyer anak saper dah laa mangkuk.. nak frenly konon..
'oowwhh, anak sedare die ker.. patut aa ada iras2' <--bluuekk blueekk.. r u blind?? ngan pakcik aku kitorang totally different.. so plz..
yg plg bosan bile ada yg berunsurkan bodek..
'owh, patut laa hensem mcm pakcik die gak..' <----fuck u.. stuupid asshole.. kot yer pon ckp aa kuat2 sket so pakcik aku dgr.. bodek aku x der hasil nyer.. bodek pakcik aku laaa asshole..
hahahahaahahahaha... bodoh sial.. mmg aku slalu gak buat ayat bodek.. tp just fooling around laa ngan member2 or family.. diorang ni bodek secare series.. bile org cam deny2 sket, die ckp dgn lebih series.. wtf.. xyah aa terlalu series.. make it as a joke then acceptable laa.. bile dah jumper dpn mata dgn org2 camni akan rase nak gelak pas2 nak sekeh.. hahahahha.. bodoh.. bkn aa aku anti sangat diorang nii.. funny gak diorang nii.. saje jer nak buat issue.. hohoho.. olritey.. dtg beb jgn x dtg.. slamat beraya n maaf zahir batin..

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

selamat ari raye bai...maaf zahir batin...halalkan mkn minum aku...sori la ek x dpt nak dtg open hse ko kat kt...sedey aku bace cite ko :( uhuk uhuk

10:32 AM  
Blogger syarina said...

hiiiiiiii

10:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

erk...amy??sape amy??tak kenalll...huhuhu...
by da way...saye dah tgl blog awakkk...mane mentari merah nyer??hehe...
erk...sowy la bai...jauh sgt ganu tu...xley nak join open house tuh..neway nehow...SELAMAT HARI RAYE..MAAP ZAHIR & BATIN

2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

sori aah bai tak dapat ah nak gi open house ko.. tadi aku dah sampai kuantan dah skali kene patah balik KL adus...lenkali lah nampak nye baru boleh pegi.. anyway slamat beropen house weh.. tak sangka ko rajin update blog ko...tgk aaa sampai brape lama kerajinan ko ni hehehehe

7:19 PM  
Blogger amysilentnoise said...

den: ahahaha.. xder sedey pon den..

ina: hii inaa..

norish: siapa bai norish?? saya amy aa.. =P thanx visit my blog anyway.. awak xder nak ajak saya raya umah awak??

oj: no problem oj.. no problem at all..

2:51 PM  

Post a Comment

<< Home