Monday, November 21, 2005

meh tanya linda

whuuddupp..
korang pernah tgk x 'tanya linda'?? @astro ria.. hahahahaha.. mcm sial.. mule2 aku pasang tv jer.. citer tu baru nak start.. then aku dgr topic die.. 'siapa yg lebih curang? laki or pompuan..' hahahhahaa.. aku dgr topic die pon rasa nak sepak linda tuu.. pas2 jemputan die lak bagi pihak laki.. zed zaidi dan seorang pekerja swasta.. bagi pihak pompuan lak jeslina ngan sorang 'pelajar akhir tahun MMU'...

mule2 aku tgk diorang nye discussion mmg sampah maut sampai aku dah x tahan, aku usha2 cenel lain.. tp cenel lain pon x best gak masa tu.. then aku pk apa salah nye tgk how stoopid they could be?? hahahhaahaa.. jawapan nyer.. that show is totally bullshit and anyone who has anything 2 do with that show, director, producer, scriptwritter and even make-up artist are totally moron.. especially penonton2 di studio.. (penonton di tv dgn niat nak mengutuk adalah terkecuali -for instance -me)..
olrite.. meh aku citer sket sinopsis die..
linda cuba bawak topik yg konon penuh 'kontroversi' ni dgn melaga2kan pihak laki ngan pompuan.. (fuck u).. pas2 die tanyer zed (maybe the dumbest person i could ever met),
"apa pendapat zed ttg siapa yg lebih curang.. "
zed "'perempuan ni suke yg lebih baik.. so kalau kite ada porche pon.. tp the other guy ada ferrari, then pompuan akan curang ngan mamat ferrari tu.. kire pompuan ni materialistik aa'..
'pekerja swasta' lebih sesuai dipanggil fat ass tu menyokong.. "btol tuu.. btol tuu.."
hahahahahahaha.. wat the hell???
pas2 minah mmu lak konon nak melawan.. "i dunt think so.. biasa nya laki ni lebih suke curang.. sebab diorang rase diorang boleh kawen empat so diorang bley curang.."
zed "itu mmg keistimewaan utk kaum lelaki.. pompuan x leh deny tuu... lagipon pompuan byk.. pompuan should understand laa kita org lelaki ade keistimewaan tuu.. boleh masuk syurga tauu.."
hahahhahahahaha... sibodoh berlawan kata ngan si bodoh.. shallow idiots..
linda "so, apa pendapat awak ttg pompuan materialistik yg berlaku curang?"
mmu student (or should i call her mmu stupid) "saya rasa lelaki lebih curang kerana diorang sebenar nye mengambil kesempatan dgn keistimewaan yg diorang ada.."
hahahahhaaha.. yeaahh gurll.. u just answered the question.. are u deaf or simply stupid?? dont u hear the question.. nasib baik aa ada jeslina yg x bodoh sgt compared to the others.. tp bile masuk bab kawin empat jeslina mula ckp psl agama laa.. which i dont think any of them qualified to speak anything about agama esp dlm tv.. even aku bukan ulama' tp aku tau aa sket2 psl agama.. dan sket2 aku maybe lagi byk dari 5-5 org dlm show tuu.. (linda the biatch, jeslinasshole, mmu stupid student-how the hell she managed to stay at mmu with that kind of brain, zed the dumbest and last but not least mr. fatt ass).. maybe jer laa.. tp at least aku x buat statement psl agama kat tv.. i'm not saying that i'm qualified to speak anything about agama in a public.. tp pls laa jangan ckp psl agama u moron.. ckp yg basic2 dah laa cam meh semayang lima waktu ker.. org macam korang nii aa menyesatkan lagi pemikiran umat.. biar laa para ulama' yg ckp.. or sape2 yg betul2 tau..
aku nak citer satu2 apa yg diorang bincang.. tp sure aa aku x ingat.. atas tuu hanyalah sedutan2 jer.. tp yg paling aku tensen ngan zed aa.. nampak sgt betape bodoh tahap anjing nyer die ni.. aku rase die x sedar sedikit sebanyak die represent celebrity laki.. so kalau die bodoh cam tahap anjing.. yg lain sure apa kurang nyer.. ermm.. no.. wait.. aku rase yg plg aku tensen ngan linda aa.. first of all topic die mmg crap.. pointless.. dan x der motif.. 'siapa yg lebih curang? laki or pompuan..' camner nak tau exactly saper lagi curang.. even kalau kite dapat jawapan pon, apa hasil?? ok laa.. let say laki laa yg lebih byk curang.. then korang rase org2 laki yg tgk akan nangis menyesal..
"sob..sob..kaum kite lebih byk curang.. aku menyesal.. lps ni aku tamau curang.. aku akan setia pada yg satu.. terima kasih linda kerana menyedarkan kami kaum lelaki...sob... sob..."
HAHAHHAHAHAHAHAHA.. bitccchhhhh... i hate linda and her nasik lemak too.. u'r mom's receipie huh?? no wonder u end up like this.. hahahaahhahaha.. seriesly dulu aku layan gak linda kat radio.. tp that show really stupid aa... aiseh.. dah lupa bile show tu.. i wish next time i watch, it will be totally different.. no more stupid topic pls.. and pls laa invite org bijok2 sket.. bkn x der laki bijok dalam byk2 artis kite.. bijok doesnt mean yg ada degree, yg ada master or phd.. yg bijok berfikir... aku ada jer pernah jumper org yg blaja sampai spm tp pemikiran die tak sebodoh zed.. in fact lagi bijok dari aku.. btw zed tu blaja sampai mana aaa??
haiiihhhh... tp aku pk2 balek.. linda is really a pure bitch aaa.. hahahaha... tgk eh.. she made a stupid show with some idiots (guests) but then i believe det she made a lot of money out of that stupid show.. n even worse, she made me watch her show n now i'm looking forward for her next show.. hahahaha.. fuck me..
sedikit tambahan kpd fantasyfootball manager : thanx to king henry for scoring 2 goals last nite.. fyi.. he's my captain.. hahahaha.. x sabar tunggu next week.. insyaAllah aku akan pegang liga ass..
happy belated bday to eddy (15th nov).. jaa



6 Comments:

Blogger Farah Wahidda said...

akhirnya, dpt aku membaca blog ko nih! ehehe...aku summarize je arr comments aku utk semua posts ko tu. wah3, triple touble tuh! tak tahan :p sib baik aku tak beriya2 nak pegi open house ari tu, rupa2nya ko ajak2 ayam je! hehe...best kutuk 'meh tanya linda'? bagus2, truskan usaha anda. manfaatkan title blog exec ko tu! :)

7:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

sebbaik aku x penah tgk lg show tu kalo x mesti nyesal nye huhuhu time kasih abg bai.. i lap u!!!! wahahhaha

9:49 AM  
Blogger nolee said...

uih bai dh ada blog~
lame dop dgr citer dak2 kelas PAAC..

aku penah tgk skali tanya linda tuh..lupa tajuk pe...tp aku sokong laa aper yg ko cakp tu..bak kate kaunselor sekolah adik aku.."kurang pengisian"..haha

10:31 AM  
Blogger Farah Wahidda said...

nak pinjam ayat nyad kejap 'aku nih saper laa..bdk kg je...' aku takder astro maa kat umah, nmpk sgt aku kg! wakaka :p

9:36 PM  
Blogger amysilentnoise said...

farah: thanks 2 u usha2 blog aku.. teruskan lawatan anda..

mdn: x nyesal tgk den.. leh kutuk puas2.. haahaha.. i lap u 2..

nolee: yupss.. dah ada blog skang.. btw kaunselor adek ko tu aku aa.. mase aku keje part time cikgu aritu..

farah: umah aku xder astro gak.. aku tgk kat umah nenek aku.. aku lagi laa superb kampung nyer..

2:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

sizes interoperate shifted conveys janice jotting malta girls imudon absorbing richard
lolikneri havaqatsu

9:29 PM  

Post a Comment

<< Home